فروشگاه فایل 2020

بزرگترین دایرکتوری آموزشی ایران با صدها مطلب آموزشی رایگان

فروشگاه فایل 2020

بزرگترین دایرکتوری آموزشی ایران با صدها مطلب آموزشی رایگان

تچربیات مدون تدریس معلم ابتدایی( نمونه ای دیگر)

تچربیات مدون تدریس معلم ابتدایی( نمونه ای دیگر)

تچربیات مدون تدریس معلم ابتدایی( نمونه ای دیگر)دسته: علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 47 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

بررسی نحوه ارتباط صحیح با دانش‌آموزان

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

فهرست

مقدمه                                                                                         2

چکیده :                                                                                                3

هدف اصلی در تدریس                                                                      4

استفاده از روش‌های فعال یاددهی مبتنی بر IT:

بررسی نحوه تدریس:                                                                        5

اهمیت ایجاد انگیزه در جلسه اول:                                                                   6

نحوه شروع تدریس:                                                                          7

علل لزوم پرسش درس از دیدگاه بچه‌ها و معلمین                                        9

نحوه انتقال مطالب از دیدگاه قرآن                                                                   10

نحوه برخورد معلم با دانش‌آموز                                                             11

بررسی بهترین روش‌های تشویق و تنبیه                                                   11

نحوه برخورد با شاگردان ناسازگار:                                                          14

«روش‌های جلب توجه دانش‌آموزان»                                                       15

نیاز به انجام کار گروهی در شاگردان:                                                      18

بررسی نحوه ارتباط صحیح با دانش‌آموزان                                                 21

نحوه نفوذ در متقاعد ساختن کلاس:                                                       22

جمع‌بندی قواعد متقاعد کردن دانش‌آموزان:                                              24

چالش ها                                                                                      29

راهکار ها                                                                                      29

نتیجه گیری                                                                                  30

منابع                                                                                          31

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : تچربیات مدون تدریس معلم ابتدایی( نمونه ای دیگر) , تجربیات مدون تدریس دوره ابتدایی دانلود تجربیات مدون تدریس مقطع ابتدایی فنون تدریس در مقطع ابتدایی تجربیات معلم ابتدایی در تدریس

داده کاوی در بانکداری

داده کاوی در بانکداری

داده کاوی در بانکداریدسته: فناوری اطلاعات 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1924 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 138 

پروژه کارشناسی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

امروزه با گسترش روزافزون اطلاعاتی که بشر با آن­ها سر و کار دارد، بهره ­گیری از روش­هایی هم­چون داده­ کاوی برای استخراج دانش و اطلاعات نهفته در داده ­ها امری غیر قابل اجتناب است. سازمان­ها با استفاده از داده­ کاوی می­توانندفرآیندهای تصمیم­ گیری را بهبود بخشند. داده ­کاوی سبب می­شود که سازمان­ها ازسطح داده به سطوح بالاتر دانش و الگوهای ناشناخته برسند.

در این میان بانک­ها اساساً از پایگاه­های داده متعدد و گسترده­ای برخوردار هستند که حاوی اطلاعات مربوط به مبادلات و جزئیات دیگر مربوط به مشتریانشان است. داده ­کاوی به نوبه­ی خود در راستای حل مسائل موجود در کسب و کار در صنعت بانکداری و مالی آن هم به واسطه ­ی یافتن الگوها، روابط علی و معلولی و روابط حاکم در قیمت­های بازار و اطلاعات کسب و کار مشتریان به کار می­رود. 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل 1 دانش نوین داده­کاوی

1-1. مقدمه ......................................... 1

1-2. تاریخچه داده­ کاوی .................................................................. 2

1-3. چرا داده ­کاوی لازم است؟ ...................................................................... 2

1-4. فرآیند کشف دانش و داده ­کاوی .................................... 3

1-5. معرفی برخی از روش­های داده­ کاوی .............................. 7

1-5-1. تحلیل انحراف .................................................. 8

1-5-2. نمایه ­سازی ............................................ 9

1-5-3. قوانین وابستگی .............................................. 10

1-5-4. تحلیل توالی ......................................... 13

1-5-5. خوشه ­بندی .............................................. 14

1-5-6. دسته­ بندی ......................................... 19

1-5-7. پیش ­بینی ......................................................... 21

فصل 2 کاربرد­های داده­ کاوی در صنعت بانکداری

2-1. مقدمه ..................................................................... 23

2-2. داده ­کاوی در بازاریابی مدیریت ارتباط با مشتریان بانک ................................. 25

2-2-1. مدیریت ارتباط با مشتری و پروفایل ­سازی از آن­ها ........................ 27

2-2-2. مراقبت از مشتری ...................................................................... 32

2-2-3. داده ­کاوی و تحلیل رویگردانی مشتریان ........................................ 34

2-3. کاربرد داده­ کاوی در کشف تقلب و سوء استفاده­ های مالی ................................ 42

2-4. داده ­کاوی و پیش­ بینی عملکرد بانک ................................. 55

2-5. داده ­کاوی در ارزیابی اعتبار مشتریان بانک .............................. 60

2-6. کاربرد داده ­کاوی در ارزیابی عملکرد بانک ............................ 68

فصل 3 مثال­های عملی از کاربرد داده­ کاوی در صنعت بانکداری

3-1. کاربرد داده­ کاوی در بخش­بندی مشتریان ........................... 74

3-1-1. مقدمه ................................................ 74

3-1-2. ارزش چرخه عمر مشتری، مفهوم تعاریف ................................. 76

3-1-3. استفاده از مدل­های خوشه ­بندی و CLV جهت بخش­بندی مشتریان بانک ....................... 77

3-1-4. ارائه سرویس مناسب به مشتریان بالقوه ......................................... 81

3-2. رتبه­ بندی اعتبار متقاضیان دریافت وام با استفاده از تکنیک­های داده­ کاوی ................ 84

3-3. رتبه ­بندی اعتبار با استفاده از نسبت­های مالی ............................................ 88

3-4. بخش­بندی دارندگان کارت­های اعتباری با استفاده از داده ­کاوی ............................. 90

3-4-1. پروژه طراحی بخش­بندی رفتاری ............................................... 91

3-4-2. آماده ­سازی داده ­های مورد نیاز برای ساخت مدل ................................ 92

3-4-3. انتخاب جمعیت بخش­بندی .................................. 93

3-4-4. شاخص­های کلیدی عملکرد درباره استفاده از کارت­های اعتباری .................. 93

3-5. سه گام اصلی فرآیند تحلیل ........................................... 97

3-6. گزارش، گام نهایی فرآیند داده ­کاوی .................................. 116

3-7. مزایا و معایب داده­ کاوی ........................................ 116

3-8. نتیجه­ گیری .................................. 118

فهرست اشکال

شکل ­1-1. فرآیند کشف دانش ................................................ 6

شکل 1-2. عملکردهای داده­ کاوی .................................................... 8

شکل 1-3. تحلیل انحراف در یک پایگاه داده ................................... 9

شکل 1-4. نمونه­ای از توالی بازدید­های وب ..................................... 14

شکل 1-5. نمونه­ای ساده از خوشه­ بندی مشتریان .................... 16

شکل 1-6. خوشه­ بندی با استفاده از K-means ................18

شکل 1-7. درخت تصمیم­گیری برای دسته­بندی مشتریان ................... 21

شکل 1-8. رگرسیون خطی ساده ..................................... 22

شکل 2-1. مدیریت ارتباط با مشتری و داده­ کاوی ......................... 29

شکل 2-2. دوره ­های زمانی مختلف در مسأله رویگردانی مشتریان بانک ................. 36

شکل 2-3. دسته­ بندی انواع تقلب ............................................. 43

شکل 2-4. فراوانی مدل­های استفاده شده در کشف سوء استفاده­ های مالی ................. 46

شکل2-5. رتبه­ بندی اعتبار در صنعت بانکداری ............................ 61

شکل 2-6. DMU در فرآیند تحلیل پوششی داده ­ها ................. 71

شکل 2-7. شاخص­های خروجی مورد استفاده در تحلیل پوششی داده ­ها ............... 72

شکل 3-1. مدل­سازی خوشه­ بندی مشتریان بانک­ها در Clementine ................................... 79

شکل 3-2. نتایج خوشه ­بندی مشتریان بر اساس روش SOM ............................. 79

شکل 3-3. توزیع شغلی مشتریان هر خوشه ................. 79

شکل 3-4. استفاه از الگوریتم Aprioriدر نرم ­افزار Clementine ........................... 82

شکل 3-5. فرآیند مدل­سازی رتبه ­بندی اعتبار مشتریان بانکی در Clementine............... 86

شکل 3-6. مقایسه مدل­های رتبه­ بندی اعتبار با استفاده از منحنی Gain ................ 86

شکل 3-7. قواعد رفتاری حاصل از مدل­ رتبه ­بندی اعتبار ............................. 87

شکل 3-8. فرآیند مدل­سازی Clementine ............................. 98

شکل 3-9. نمودار نمایه خوشه 1 ............................ 108

شکل 3-10. نمودار نمایه خوشه 2 ........................ 109

شکل 3-11. نمودار نمایه خوشه 3 .......................... 110

شکل 3-12. نمودار نمایه خوشه 4 ......................... 111

شکل 3-13. نمودار نمایه خوشه 5 ........................ 112

شکل 3-14. نمودار نمایه خوشه 6 ......................... 113

شکل3-15. نمودار نمایه خوشه 7 ....................... 114

شکل 3-16. نمودار نمایه خوشه 8 ............... 115

فهرست جداول

جدول 1-1. لیستی از محصولات و خدمات قابل ارائه در بانک..... 11

جدول 1-2. نمونه داده­ های مورد نیاز در مدل­سازی مسأله دسته­ بندی .................... 20

جدول 2-1. پژوهش­های انجام شده در در زمینه کاربرد داده­ کاوی در تحلیل رویگردانی مشتریان ....... 42

جدول 2-2. پژوهش­های انجام شده در زمینه کاربرد داده­ کاوی در زمینه کشف تقلب ............. 55

جدول 2-3. پژوهش­های انجام شده در زمینه کاربرد داده­ کاوی در ارزیابی عملکرد بانک ......... 60

جدول 2-4. پژوهش­های انجام شده در زمینه کاربرد داده ­کاوی در ارزیابی اعتبار مشتریان ......... 68

جدول 3-1. پروفایل­های حاصل با استفاده از خوشه ­بندی .......................... 80

جدول 3-2. نمونه ­ای از قوانین وابستگی تولید شده در یک خوشه ............... 83

جدول 3-3. متغیرهای مورد استفاده در رتبه­ بندی اعتبار .................................. 85

جدول 3-4. بخش­بندی کارت­­های اعتباری، خلاصه روش اجرا ................................... 94

جدول 3-5. فیلدهای استفاده شده برای بخش­بندی دارندگان کارت­های اعتباری ....................... 97

جدول 3-6. تصمیم ­گیری برای تعداد اجزای استخراجی با آزمودن جدول"واریانس" در PCA ........... 99

جدول 3-7. فهم و طبقه­ بندی اجزا با استفاده از ماتریس محوری اجزاء ......................... 100

جدول 3-8. تفسیر قوانین استخراج شده اجزاء ........................ 101

جدول 3-9. مراکز خوشه­ ها....................................... 102

جدول 3-10. میانگین درصد خریدها بر مبنای نوع کالا در خوشه­ ها ................. 103

جدول 3-11. میانگین تعداد خرید بر مبنای نوع کالا در خوشه ­ها ......................... 104

جدول 3-12. نمایه­ سازی خوشه­­ ها بر مبنای شاخص­های عملکرد ............... 106

جدول 3-13. نمایه­ سازی خوشه­ ها بر مبنای مشخصه ­های جمعیت شناختی .............. 107

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : داده کاوی در بانکداری , داده کاوی بانکداری

مقایسه انواع شبکه های بیسیم ومسیریابی در شبکه های بی سیم

مقایسه انواع شبکه های بیسیم ومسیریابی در شبکه های بی سیم

مقایسه انواع شبکه های بیسیم ومسیریابی  در شبکه های بی سیمدسته: شبکه های کامپیوتری 
بازدید: 4 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 430 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 60 

پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

شبکه های بی سیم، می توانند در اثر تداخل سایر ابزار تحت تاثیر قرار گیرند. تلفن های بدون سیم، کنترلرهای بی سیم بازی ها، چراغ های فلورسنت، اجاق های ماکروویو، ابزار بلوتوث، هدست های بی سیم، و حتی شبکه ی بی سیم همسایه می تواند با شبکه ی بی سیم تداخل پیدا کند.علاقه مردم نسبت به تکنولوژی بی سیم در زندگی و یا تجارت روز به روز افزایش پیدا می کند. دستگاه این اجازه را به ما می دهند که به تقویم ،پست الکترونیک ، لیست شمارهPDA های دیجیتالی شخصی پیشنهاد GPSتلفن ها و اینترنت دسترسی داشته باشیم . بعضی ا ز تکنولوژی ها حتی به صورت جهانی می شوندکه این موقعیت به توانایی این وسایل در هر جایی از جهان اشاره می کند . تکنولوژی بی سیم این امید را دارد که در حدوسیع تری پیشنهادشودوکارهای بیشتری را درچند سال آینده انجام دهد.تکنولوژی شبکه بی سیم به طورگسترده درزندگی تجاری وشخصی ما مشهود است.PDAبه شما امکان دسترسی به تقویم ها، Email، لیست های آدرس وشماره تلفن وهمچنین اینترنت را می دهند.برخی تکنولوژیها حتی قادر هستند که سیستم GPSرادراختیار ما قراردهند که این سیتم می تواند مکان دستگاه مورد نظر رادرهر نقطه جهان به ما بدهد.تکنولوژی شبکه های بی سیم، به ما وعده داده اند که تاچند سال آینده کارکردها وعملکردهای بیشتری رادراختیار ما بگذارند این شبکه‌ها محبوبیت خاصی در بین برخی مشاغل و مکانهای عمومی مانند خدمات انبارداری، خدمات بیمارستانی و دانشگاهها پیدا کرده‌اند. در این محیطها از پایانه‌های دستی و Note Book ها برای ارسال همزمان اطلاعات به کامپیوترهای مرکزی ، استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب

چکیده‌ج

فصل اول: شبکه های بی سیم. 1

1-1-شبکه های wifi1

1-1-1شبکه Walkie_Talkie. 2

1-1-2تکنولوژی رادیویی WiFi .3

1-1-3مبانی. 5

1-1-4نکات اولیه. 7

1-1-5ست آپ شبکه. 8

1-1-6نویز و تداخل. 10

1-1-7شارژرهای وای‌ فای با قابلیت شارژ از فاصله ۵ متری.. 11

1-2شبکه G3. 13

1-2-1شبکه G1. 13

1-2-2شبکه G2. 13

1-2-3شبکه G2.5. 13

1-2-4شبکه G3. 14

1-2-5تکنولوژی G4. 14

1-2-6تکنولوژی G3. 15

1-2-7شبکه مخابراتی نسل سوم یا ۳G چیست؟. 17

1-3شبکه EDGE-GPRS. 20

1-3-1معیارهایکارآیی. 21

1-3-2بهینه ‌سازی.. 22

1-3-3اطلاعات متفرقه :24

1-3-4تفاوت GPRS و EDGE. 25

1-3-5تعریف EDGE. 25

1-3-6طرز کارEDGE. 26

1-3-7کلاس های EDGE. 26

1-3-8فناوری.. 26

1-3-9دیریت کانال. 28

1-3-10 Edge Modemچیست ؟. 28

1-4شبکه WIMAX.. 30

1-4-1واژه شناسی. 31

1-4-2ویژگی ها32

1-4-2-1 نرخ انتقال داده بالا. 32

1-4-2-2کیفیت سرویس (QoS)32

1-4-2-3امنیت.. 32

1-4-2-4پوشش وسیع. 32

1-4-2-5سیار بودن. 33

1-4-3ایستگاههای واسطه. 33

1-4-4مقیاس پذیری(Scalability)33

1-4-5کاربردهای عملی وایمکس.. 33

1-4-6پهن باند(Broadband)34

1-4-7بک هال(Backhaul)34

1-4-8سرویس سه گانه(Triple-Play)34

1-4-9شبکه های بانکی. 34

1-4-10بهینه سازی هزینه ها35

1-4-11اتصال به وایمکس.. 35

1-4-12دروازه های وایمکس.. 36

1-4-13مودم های یو اس بی قابل حمل. 36

1-4-14تلفن های همراه وایمکس.. 37

1-4-15اطلاعات فنی. 37

1-4-16لایه فیزیکی. 38

1-4-17لایه کنترل دسترسی به رسانه ( پیوند داده)39

1-4-18بررسی لایه MACدر wimax. 39

1-4-19توابع امنیتی WIMAX.. 40

1-4-20محدوده ی فرکانسی مورد استفاده توسطWIMAX.. 41

1-4-21وضعیت کنونی وایمکس در جهان. 45

1-4-22وایمکس در ایران. 45

فصل دوم: مقایسه ی شبکه های بیسیم. 46

2-1تفاوت سخت افزاری میان WIMAX,WIFI47

2-2مقایسه شبکه های بیسیم از نظر مزایاو معایب.. 47

2-3مقایسه GPRS,EDGE. 47

فصل سوم : روش های مسیریابی.. 48

3-1کوتاه‌ترین مسیر. 49

3-2 سیل‌آسا49

3-3 بردار فاصله. 50

3-4 حالت لینک... 50

فهرست منابع. 52

فهرست اشکال

شکل1-1. 11

شکل1-2. 18

شکل1-3. 28

شکل1-4: تجهیزات ایستگاه پایه وایمکس با یک آنتن سکتور و مودم بی سیم روی آن.. 31

شکل1-5. 36

شکل1-6: مدولاسیون FDM با 5 سیگنال حامل موازی.. 42

شکل1-7. 42

شکل1-8: باند فرکانسی OFDMA و OFDM... 43

شکل1-9 : مدولاسیون استفاده شده به تناسب فاصله ازBS. 44

شکل1-10: پیاده سازی های وایمکس در سراسر دنیا45

شکل3-1. 49

فهرست جداول

جدول شماره1. 27

جدول شماره2. 44

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : مقایسه انواع شبکه های بیسیم ومسیریابی در شبکه های بی سیم , Wifi 3g edgegprswimax مسیریابی ,شبکه های بیسیم

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آندسته: کامپیوتر 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 577 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 133 

پروژه کارشناسی مهندسی کامپیوتر

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

بازاریابی الکترونیکی به کسب درآمد، فروش محصولات و ارائه ی خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود که آغاز آن به اوایل دهه 90 برمی گردد.در ابتدا شرکت ها از بازاریابی سنتی بهره می گرفتند تا اینکه امروزه بازاریابی الکترونیکی شکل گرفت و فروش کالا و ارائه خدمات با استفاده از اینترنت انجام می شود. برای اینکه کسب و کار آنلاین ما رونق بگیرد باید به نکات بسیاری توجه داشته باشیم که در این پروژه مورد بررسی قرار داده می شود. همچنین در این پروژه انواع بازاریابی الکترونیکی و انواع ابزارهای آن شرح داده می شود و به نقش و تأثیر تیلیغات در این زمینه نیز پرداخته می شود در انتها نیز مزایا و معایب بازاریابی الکترونیکی را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب

فصل اول: بازاریابی الکترونیکی.. 2

1-1 تاریخچه:2

1-2 بازاریابی الکترونیکی:2

1-2-1 بازاریابی اینترنتی چیست؟. 3

1-2-2 برنامه ریزی بازاریابی الکترونیک:8

1-3 جایگاه اهداف در بازاریابی الکترونیکی:8

1-3-1 مفاهیم جامع درتعیین اهداف:8

1-3-2 تعیین اهداف.. 8

1-3-3 روشن بودن و قابل اندازه‌گیری بودن اهداف.. 9

1-3-4 اهداف عمومی.. 10

1-3-5 شرایط فعلی و شرایط هدف.. 10

1-3-6 ایجاد تمایز. 11

1-3-7 بازاریابی ارتباطات.. 11

1-3-7-1 تعریف اهداف ارتباطی.. 12

1-3-7-2 جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی:13

1-4 قوانین بازاریابی الکترونیکی:16

1- 5 قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک:23

1-5-1 قیمت گذاری چیست؟. 23

1-5-2 بازار الکترونیک... 24

1-5-3 قیمت گذاری در بازار الکترونیک... 24

1-5-4 قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک... 25

1-5-4-1 حراجی انگلیسی.. 26

1-5-4-2 قیمت‌گذاری معکوس در حراجیهای انگلیسی.. 26

1-5-4-3 حراجی‌ به سبک هلندی.. 27

1-5-4-4 حراجی به سبک eBay. 27

1-5-4-5 حراجیهای به سبک قیمت‌گذاری با اولین قیمت قطعی شده28

1-5-4-6 خرید گروهی.. 29

1-5-4-7 قیمت‌گذاری تبادلی.. 29

1-5-5 استراتژی‌های پیشرفته قیمت‌گذاری.. 30

1-5-5-1 قیمت‌گذاری تبعیضی.. 30

1-5-5-2 قیمت‌گذاری بر اساس تخفیف مقداری.. 32

1-5-5-3 قیمت‌گذاری دوبخشی.. 33

1-5-5-4 قیمت‌ گذاری بسته‌ ای.. 33

1-5-5-5 تبعیض قیمتی در طول زمان. 34

1-5-5-6 قیمت‌ گذاری دیوانه ‌وار. 35

1-6 تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی:37

1-7 مزایای بازاریابی اینترنتی.. 40

1-8 دلایل ترک سبدهای خرید از سوی خریداران آنلاین:45

1-9 سهم موتورهای جستجو در ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک... 46

1-10 مشکلات برتر در تکمیل فرایند خرید. 47

1-11 معایب و مزایای خرید سنتی :48

1-12 هفتاد نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی.. 49

فصل دوم:انواع بازاریابی الکترونیکی

2-1 انواع بازاریابی الکترونیکی.. 55

2-2 انواع ابزار های بازار یابی الکترونیکی.. 56

2-2-1 ایمیل. 56

2-2-1-1 فواید استفاده از Email56

2-2-1-2 هدایت بازاریابی به وسیله Email63

2-2-1-3 چگونه یک Email هدایت شده بنویسیم؟. 65

2-2-1-4 مدیریت سرویس Email شخصی‌سازی شده66

2-2-1-5 استفاده از فضای تبلیغاتی بر روی سرویس‌های Email رایگان. 67

2-2-1-6 بازاریابی از طریق Email و پدیده SPAM.. 68

2-2-1-7 آینده بازاریابی از طریق Email70

2-2-1- 8 نتیجه‌گیری.. 72

2-2-1-9 معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی:72

2-2-2 موبایل. 77

2-2-2-1 وضعیت بازار تلفن های همراه چگونه است؟. 78

2-2-2-2 افراد از تلفن های همراه خود به چه میزان استفاده می کنند؟. 78

2-2-2-3 افراد از تلفن های همراه خود به چه منظور استفاده می کنند؟. 78

2-2-2-4 بهینه سازی موبایل. 80

2-2-2-5 جستجوهای موبایل. 80

2-2-2-6 تجارت موبایل. 81

2-2-2-7 رسانه های اجتماعی در موبایل. 81

2-2-2- 8 بازاریابی ایمیلی بر روی موبایل. 81

2-2-2-9 مزایا و معایب بازاریابی پیامکی.. 84

2-2-3 رسانه های اجتماعی.. 86

2-2-3-1 وبلاگ تجارت الکترونیک... 91

2-2-4 بازاریابی دهان به دهان:96

2-2-5 آر اس اس.. 97

2-2-6پادکست.. 98

2-2-7 نظر سنجی هایبر خط.. 98

2-2-8 محتوایچندرسانه ای.. 98

فصل سوم :تبلیغات

3-1مزیت های تبلیغات در اینترنت بر تبلیغات چاپی سنتی.. 101

3-2 مزایای تبلیغات اینترنتی.. 103

3-3 آیا از سه راهکار روانی در پیام ها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟. 106

فصل چهارم :مزایا و معایب یازاریابی الکترونیکی

4-1 مزایای بازاریابی الکترونیکی :110

4-2 معایب بازاریابی الکترونیکی:113

4-3 مشکلات کسب و کار آنلاین:114

4-4 ده مشکل مهم در زمینه‌ خدمات به مشتریان:121

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن , بازاریابی الکترونیکی بازاریابی

داده کاوی

داده کاوی

داده کاویدسته: شبکه های کامپیوتری 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 92 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 92 

در این تحقیق ما به بررسی جنبه های مختلف Web Data Mining میپردازیم

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

در عصر حاضر Web Mining محیط اینترنت جهانی را تبدیل به محیطی کاربردی تر کرده است.که کاربران میتوانند سریعتر و راحتتر اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند که شامل :کشف و تحلیل داده ، مستندات وmulti media از محیط اینترنت جهانی میباشد ,Web Mining از جزئیات سند ومحتویات سند و ساختار Hyper Link برای کمک به کاربر جهت مشاهده اطلاعات مورد نیازش استفاده میکند.

وب و موتورهای جستجو خودشان شامل اطلاعات ارتباطی درباره ی مستندات هستند و Web Mining این ارتباطات را کشف میکند و به سه بخش تقسیم بندی مینماید.

- در اولین بخش Web Content Mining، موتورهای جستجو محتویات را با کلمات کلیدی تعریف میکنندومی شناسند.پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا و پیدا کردن یک ارتباط بین محتوای صفحه ی وب و محتوای سوال کاربر، Content Mining گفته میشود.

- Hyper Linksاطلاعاتی را درباره ی سایر مستندات روی وب که در سند دیگری مهم هستند تهیه میکند.این لینکها عمقی را به سند اضافه میکنند و حالت چند بعدی که از خصوصیات وب است ایجاد میکنند. کاوش این ساختار لینک دومین بخش یعنی Web Structure Mining است.

- در نهایت ارتباطی با سایر مستندات روی وب که بوسیله ی جستجوی قبلی شناخته شده اند، وجود دارد. این ارتباط در صفحه های جستجو (log) و دستیابی ذخیره میشود. کاوش این Log ها سومین بخش یعنی Web Usage Mining را تشکیل میدهد.

درک کاربر اغلب یک بخش مهم از Web Mining است. تحلیل جستجوهای قبلی کاربر ،شکلی که کاربر ترجیح میدهد اطلاعات پیدا شده را ببیندو سرعت در پاسخ ممکن است در پاسخ دادن به پرس و جوی کاربر موثر باشد.

Web Mining در ماهیت نظم خاصی دارد.پل زدن بین فیلدهایی مثل اطلاعات بازگشتی ،پردازش زبانهای طبیعی، استخراج اطلاعات ،Machine Learning، پایگاه داده ،داده کاوی ،ذخیره ی داده ، طراحی رابط کاربر و Visual کردن .

تکنیکهای Web Mining کاربردهای عملی در M-commerce ،E-commerce ، E-Government ،E-learning ، آموزش از راه دور ، آموزش سازمانی،تشکیلات مجازی ، مدیریت دانش و کتابخانه ی دیجیتال دارد.

در این تحقیق ما به بررسی جنبه های مختلف Web Data Mining میپردازیم.

فهرست مطالب

فصل اول : داده کاوی و وب.. 3

مقدمه4

طبقه بندی Web mining. 5

داده کاوی و visualization در اینترنت.. 7

کاوش الگو. 8

وب کاوی در E-Commerce. 9

فصل دوم : پردازشها و تکنیکهایweb data mining. 11

مقدمه11

مراحل Data mining. 16

مراحل جستجو. 17

پردازش روی نتایج. 18

جنبههای واسط کاربر. 19

خروجیهای data mining web:21

پیاده سازیهای data mining web:23

فصل سوم : کاوش پایگاه داده های وب.. 29

مقدمه30

جستجو در پایگاه دادةها در وب.. 30

داده کاوی شیئی – رابطهای. 31

اشتراک داده در مقابل داده کاوی در وب.. 31

کاوش پایگاههای دادة نیمه ساختیافته32

کاوش و سپس ادغام33

Web mining و Meta data. 34

کاوش متادیتا35

انبار و کاوش.. 35

متادیتا برای کاوش چند رسانهای. 36

متا دیتا برای web mining. 36

کاوش پایگاه دادههای توزیع شده، ناهمگن ، وراثتی و متحد در وب.. 37

ماژولهایی از DP برای داده کاوی. 37

داده کاوی روی پایگاه داده توزیع شده38

کاوش و سپس اجتماع. 38

کاوش interoperating و مخزن. 39

همکاری میان عاملهای کاوش.. 39

واسط برای مجتمع سازی. 40

معماریها وweb data mining. 41

ماژولهای داده کاوی مثل اشیاء41

فصل چهارم : بازیابی اطلاعات و داده کاوی در وب.. 44

مقدمه45

موتورهای جستجوگر. 46

ماژولهای موتورهای جستجو. 46

web data mining برای موتورهای جستجو. 47

پویش داده های چند گانه وب.. 48

کاوش متن. 49

کاوش مستقیم روی دادههای غیرساخت یافته50

کاوش تصویر. 51

کاوش ویدئو. 52

کاوشAudio :53

کاوش مستقیم داده با فرمت صدا53

کاوش نوع داده ی چند رسانه ای. 54

سیستم سوال/جواب و داده کاوی وب.. 54

زبانهایMark up و داده کاوی وب.. 55

خلاصه56

فصل پنجم : مدیریت اطلاعات و داده کاوی وب.. 57

مقدمه58

همکاری بین عاملهای کاوش.. 58

مدیریت دانشها و داده کاوی وب.. 59

مدیریت دانش و داده کاوی وب.. 60

محاسبات بیسیم و داده کاوی وب.. 61

کیفیت سرویس و داده کاوی وب.. 62

اجتماع سرویسهای وب و داده کاوی. 63

فصل ششم : کاوش الگوهای کاربردی و ساختار روی وب.. 64

مقدمه65

تحلیل الگوهای کاربردی و روندهای پیشبینی. 65

خروجیها و تکنیکهای web usage mining:66

web mining برای e-commerce. 75

کاوش ساختار روی وب.. 76

بازبینی web structure mining. 76

جمع بندی و نتیجه گیری. 77

گرافیک سه بعدی چیست ؟79

کارت گرافیک سه بعدی. 80

کارت گرافیک سه بعدی. 83

نتیجه گیری. 90

مراجع 91

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : داده کاوی , Web Data Mining داده کاوی